Persoonlijk

Nieuwe uitdaging

Wil dit toch even kwijt maar ga er niet te inhoudelijk op in. Sinds een paar maandjes ben ik echt niet meer blij met/op mijn werk. Deze functie doe ik sinds 2020. Maar dit is toch niet wat ik er van had verwacht. Mis het sparren met andere collega’s die hetzelfde doen als ik. Steeds meer krijg ik het gevoel dat ik hier niet meer thuis hoor.

Tot voor kort heb ik de knoop voor mijzelf doorgehakt en heb besloten om weg te willen waar ik nu zit. Maar ja…..wat ga ik dan doen?? Moet gelijk denken aan de tijd voor ik naar de middelbare school ging. Wat wil je later gaan doen, wat vind je leuk? Tja….geen idee. Hoe graag ik ook wat anders wil doen/zoeken, dan moet ik wel voor mijzelf weten wat ik leuk vind en waar ik energie van krijg. Maar hoe kom je daar het best achter. Of ga ik dan anders toch maar intern op zoek naar een andere baan…..of toch extern…dat is dan wel weer een grote stap. Maar ik denk dat als ik intern ga kijken dat ik dan nog niet blij zal zijn.

Echt een uitdading om door te pakken en om wat anders te zoeken. Ik zal moeten gaan uitzoeken wat ik wel leuk vind en wat niet, welk pad ik wil gaan bewandelen (lang leve internet…en m’n eigen gedachten). Ik zal proberen om jullie hier in mee te nemen. En als er tips zijn, lees ik ze heel graag.

Ik wens jullie nog een fijne woensdag toe.

2 gedachten over “Nieuwe uitdaging

  1. Als je over je werk schrijft en hoe je dat beleeft, gebruik dan geen avatar met een foto van jezelf. Je zou de eerste niet zijn, die door blogberichten in problemen komt. Schrijf anoniem als je eerlijk wilt schrijven. Hou ook de foto’s anoniem, dus niet met je gezicht en duidelijk herkenbare omgeving op een blog foto.
    Verder, veel schrijfplezier gewenst.

    Geliked door 1 persoon

    1. Bedankt voor je reactie Vlierbloesem,
      M’n profielfoto is nog van de eerste keer dat ik dit account had aangemaakt en ik ben niet de persoon die daar op staat. Vond dat toen een mooi plaatje. M’n profielfoto moet ik nog aanpassen in wat anders, want ben op deze beetje uitgekeken. Ben ook nog aan het ontdekken hoe het hier allemaal weer werkt.
      De foto in m’n blog, dat ben ik ook niet. 😉 Ik plaats überhaupt geen foto’s van mijzelf, blijf liever eerlijk en anoniem.

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie